FAQ - Bedrift
FAQ - Bedrift
Her har vi samlet et knippe av de partner-relaterte spørsmålene vi får mest av.
Vi er ikke en anbudstjeneste. Vår tjeneste kobler automatisk den nærmeste tilgjengelige partneren som er relevant for oppdraget, opp mot kunden. På den måten sparer man tid, man sparer miljøet, og man trenger ikke å senke kvaliteten på arbeidet fordi prisene er latterlig lave.
De kundene har behov for din ekspertise og er nærmest deg, vil bli tildelt deg. Du konkurrerer ikke på pris eller andre faktorer enn at du er nærmest.
Vi har ingen oppstartskostnader, faste kostnader eller bindingstid. Det er faktisk helt kostnadsfritt å bli partner samt få tilgang til alle våre systemer. Forretningsmodellen vår er slik at partnere betaler ingenting før de faktisk har fått jobb av oss. Det vil si at dersom du er elektriker, og utfører en jobb, så tar vi en kickback som kompensasjon for formidlingen av den jobben.
Vi har lang erfaring med håndtering av reklamasjoner, og kundesenteret vårt vil gjøre alt de kan for å forebygge reklamasjoner hvis de er ugyldige. Dialogen med sluttkunden er det alltid vi som har, så dersom det viser seg at reklamasjonen er gyldig, vil vi formidle dialogen til partner. I praksis vil du aldri høre fra kunden før du møter opp hos kunden for å utføre arbeidet. Selve reklamasjonen er det alltid partner som står ansvarlig for å rette opp i.
Dere fakturerer oss. I samme system som det er en bookingkalender, så er det også et fakturasystem. Der kan dere enkelt opprette en faktura, så får dere betalt av oss. Vi fakturerer sluttkunden, dere fakturerer oss, og får betalt uavhengig av om sluttkunden betaler vår faktura.
Nei. dere er ikke forpliktet til noe som helst, med mindre vi har booket deg inn til en jobb. Da er du selvsagt forpliktet til å møte opp og utføre jobben ihht til avtalen. Du er også forpliktet til å ta deg reklamasjoner som kommer hvis det er en gyldig reklamasjon. Men utover det, så er dette
Nei, det trenger dere ikke. Bare huk av de dagene og timene dere ønsker å være ledige for oppdrag. Dere vil aldri bli booket dersom det ikke satt av tid i kalenderen deres. Merk at aktuelle oppdrag i deres nærområde vil da ikke bli aktuelle for dere, om jobbene er utenfor deres tilgjengelige tider.
Finner du ikke det du lurer på?
Om du ikke finner svarer på det du lurer på, så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt på: post@24local.no eller per chat.